ВСТУП 1
І. Просування товару, як об‘єктивна необхідність. 3
1.1. Функції просування товару на зовнішній ринок. 3
Ступінь ієрархії 9
1.2. Форми та методи просування товару на зовнішній ринок. 12
1.4. Планування просування товару на зовнішній ринок. 22
ІІ Характеристика підприємства як суб‘єкта зовнішньоекономічної діяльності. 35
2.1 Аналіз господарської діяльності підприємства. 35
2.2 Характеристика системи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємства. 59
2.3. Діагностування зовнішньоекономічної діяльності підприємства відповідно до досліджуваної проблеми. 67
ІІІ. Розробка пропозицій щодо просування товару на зовнішній ринок 71
3.1. Выбор форм и методов продвижения товара на внешний рынок для ЧП «Феликс». 71
3.2. Вибір і організація каналів просування товару на зовнішній ринок для ПП «Фелікс». 78
IV. Еколого-економічна ефективність природоохоронних заходів. 92
V. Охорона праці 97
Диплом 2007 года, 100 стр., 280 грн = 40$