Особливості регуляції навчальної діяльності студентів з середнім рівнем успішності
[
]
12.07.2009, 11:20
ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЯЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Сутність поняття навчальної діяльності та особливості її мотивації 1.2. Роль регуляції особистості у навчальній діяльності РОЗДІЛ II. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕГУЛЯЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З СЕРЕДНІМ РІВНЕМ УСПІШНОСТІ 2.1. Методи регуляції навчальної діяльності студентів 2.2. Процедура дослідження регуляції навчальної діяльності студентів з середнім рівнем успішності ВИСНОСКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Курсовая 2009 года, 30 стр, 60 грн = 240 руб = 9$
ВСТУП Навчання, як один з видів людської діяльності, має двосторонній характер, тобто складається з двох взаємозв'язаних процесів - викладання та учіння. У процесі навчання проходить взаємодія між викладачем і студентом, а не просто вплив викладача на студента. Навчальна діяльність - це діяльність учнів і студентів з системи знань, умінь навичок в процесі навчання. Змістом навчальної діяльності є оволодіння узагальненими способами дій в сфері наукових понять, а прямою метою і продуктом учбової діяльності є учіння...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)