Маркетингове дослідження на ринку товарів і послуг (на прикладі мінеральної води)
[
]
15.07.2009, 07:56
1. Мета маркетингового дослідження 3 2. Проблема розвитку ринку мінеральних вод 4 3. Основні задачі 5 4. Гіпотеза коливання попиту на продукцію 5 5. Зразок анкети (соцопитування) 7 6. Методи збору даних та загальні висновки щодо структури ринку мінеральної води 9 Висновки 12 Список використаних джерел 13 Додатки 14
1. Мета маркетингового дослідження Сьогодні від великої кількості одних тільки найменувань напою розбігаються очі, а так звана «мінералка» завойовує все велику популярність серед українців. Деякі вважають, що пропонована сьогодні вода сильно відрізняється від тієї, що тече з джерела. Проте фахівці стверджують, що якщо при розливі були дотримані всі санітарні норми, то вода збереже свої природні властивості. Багато жителів західних країн нашої планети дуже переймаються ідеєю...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)