Понедельник, 06.05.2024, 06:54
Студенческие работы на ЗАКАЗ
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Другое [8]
Менеджмент та управление персоналом [25]
Маркетинг и реклама [15]
Экономическая теория [3]
Антикризовисное управление и риски [3]
Экономика предприятия и предпринимательство [4]
Внешнеэкономическая деятельность [6]
Финансы предприятия [5]
Философия и религия [8]
Налоги [2]
Страхование и медицина [5]
Информационные системы и системы технологий [4]
Управление качеством [3]
Психология и педагогика [9]
Право [14]
Политология [2]
Международная экономика [2]
Культурология [4]
История и биология [3]
Экономика (разное) [20]
Туризм [9]
Логика, этика и эстетика [4]
Банковское дело [4]
Управление предприятием [14]
Бухгалтерский учет и аудит [5]
Горное дело и геология [1]
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 15
Главная » Файлы » Менеджмент та управление персоналом

Контроль як процес забеспечення цілей коллективу підприємства
[ ] 16.11.2008, 02:21
Вступ 3
1. Сутність процесу керування підприємством 5
1.1. Формулювання цілей і задач організації 5
1.2. Планування діяльності колективу 13
1.3. Визначення напрямків діяльності та досягнення цілей підприємства 16
2. Контроль як одна з основних функцій менеджменту 16
2.1. Необхідність та поведінкові аспекти процесу контролю 16
2.2. Сутність та види контролю 20
2.3. Характеристика ефективного контролю 28
Висновок 34
Список використаної літератури: 36
 

Вступ

 Термін "контроль" не є однозначним. У перекладі з французького слово "контроль" означає перевірочний документ, оформлений у двох чи екземплярах у двох записах.
 Протягом тривалого часу поняття контролю зв'язувалося, насамперед, з перевіркою правильності складання документів, записів у масових журналах і т.д. Контроль як явище асоціювався з діяльністю головним чином бухгалтерів, касирів, фінансових працівників.
  У словниках і енциклопедіях контроль визначається як перевірка чого-небудь; перевірка правильності тих чи інших дій в області виробництва і керування; спостереження з метою перевірки; чи заснування той, хто займається перевіркою звітності, діяльності якого-небудь іншого чи заснування відповідального обличчя.
 Як видно з вищесказаного, історично первісним є пояснення контролю як перевірки правдивості і вірогідності документів. Наступним етапом стало представлення про контроль як перевірці відповідності дій поставленим цілям, задачам, що діють законам. Третій етап включив у контроль і аналіз відхилень, розкриття їхніх причин.
 Класики науки керування (Ф.У.Тейлор, А.Файоль, Г.Емерсон, Г.Черч) підкреслювали, що без контролю неможливо керувати будь-яким процесом. Так, А.Файоль відзначав, що в будь-якому заході ціль контролю складається в перевірці того, чи усі відбувається відповідно до прийнятого плану, що діють інструкціями і встановленими принципами. Ціль контролю - виявити слабкі місця і помилки, вчасно виправити і не допускати їхнього повторення. На його думку, варто контролювати усі: предмети, людей, дії.
 Розглядаючи контрольну діяльність у керуванні підприємства, А.Файоль розділяв її на шістьох основних груп:
• з погляду адміністративної - необхідно з'ясувати, чи існує програма роботи і чи відповідає вона моменту;
• з погляду комерційної - усі матеріали, що надходять і виходять, повинні бути точно враховані по кількості, якості, це-ні;
• з погляду технічної - потрібно простежити хід операцій, їхні результати, стан машин і устаткування;
• з погляду фінансів - необхідно проконтролювати касу, майно, матеріали, видатковий капітал і ін.;
• з погляду охорони - треба перевірити засобу, уживані для охорони майна (від пожеж, крадіжок і т.д.);
• з погляду обліку - необхідно з'ясувати, як швидко поступають звіти, чи дають вони точне представлення про положення підприємства, як ведеться статистика.
 Таким чином, по А.Файолю контроль співвідноситься з всіма основними функціями керування і реально сам стає особливою функцією.
В даний час під терміном "контроль" мають на увазі:
• органічну функцію керування;
• набір засобів регулювання поводження чи особистості організації в цілому;
• функцію системи, що виконує задачу зворотного зв'язку і забезпечує спостереження за станом системи.

Курсовая 2008 года, 36 стр, 85 грн = 12$
Категория: Менеджмент та управление персоналом | Добавил: diplom-help
Просмотров: 688 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024
Используются технологии uCoz