Регіональні особливості розміщення внутрішньої торгівлі в м.Київ
[
]
13.07.2009, 15:33
Вступ 3 1. Сутність й особливості внутрішньої торгівлі 4 1.1. Сутність поняття внутрішньої торгівлі 4 1.2. Види й форми внутрішньої торгівлі 6 1.3. Правові засади щодо регулювання внутрішньої торгівлі 9 2. Процес розвитку внутрішньої торгівлі 16 2.1. Історичний аспект формування внутрішньої торгівлі 16 2.2. Демографічний аспект розміщення внутрішньої торгівлі 19 2.3 Сучасний стан і розміщення внутрішньої торгівлі 22 3. Особливості розміщення внутрішньої торгівлі в м. Київ 27 3.1. Стан і сучасні тенденції розвитку торгівлі у м. Київ 27 3.2. Стратегічні пріоритети розвитку торгівлі у м. Київ та державне регулювання в сфері торгівлі на місцевому рівні 29 Висновок 34 Список використаних джерел 35
Курсовая 2008 года, 35 стр, 85 грн = 12$
Вступ Торгівля товарами народного споживання, продуктами харчування пов’язана із повсякденним життям людей і задоволенням їхніх потреб у товарах, торгових послугах. По тому, як працює торгівля, найчастіше судять про роботу уряду, про успіх соціальних і економічних реформ. Це пояснюється тим, що турбота про конкретну людину, її потреби – це початок і кінцевий шлях соціальної політики держави. У торгівлі виявляються інтереси суспільства, інтереси кожної сім'ї, кожної конкретної людини. Ця галузь впливає і на організацію побуту населення, і на рівень зайнятості жінки в сім’ї...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)