Стратегія розвитку ресурсного потенціалу курортних десінацій на прикладі "..."
[
]
11.07.2009, 18:06
ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ РЕСУРСНО ГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИІМСТВ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ 1.1 Поняття, зміст та завдання стратегії розвитку ресурсного потенціалу курортних дестинацій 1.2 Особливості застосування стратегії розвитку ресурсного потенціалу курортних дестинацій 1.3 Процес стратегічно планування, та контролю реалізації стратегії розвитку ресурсного потенціалу курортних дестинацій РОЗДІЛ II ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КУРОРТНИХ ДЕСТИНАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ "..." 2.1 Дослідження структури управління санаторно-курортних закладів "..." 2.2 Дослідження впливу стратегії розвитку ресурсного потенціалу на результати господарської діяльності санаторно-курортних закладів "..." 2.3 Стратегічний аналіз та оцінка зовнішнього середовища санаторно-курортних закладів "..." 2.4 Дослідження маркетингової політики санаторно-курортних закладів "..." РОЗДІЛ III. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ "..." 3.1 Розробка стратегії розвитку ресурсного потенціалу "..." 3.2 Оцінка ефективності запропонованих стратегічних заходів щодо розвитку ресурсного потенціалу "..." ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Перед усіма підприємствами та організаціями в умовах ринкової економіки стоять схожі завдання: отримання максимального та довготермінового прибутку, стійкий розвиток, забезпечення переваги над конкурентами. Але якщо одні підприємства досягають значних успіхів у вирішенні цих завдань і стають лідерами ринку, то інші –змушені постійно боротися за виживання або навіть зникають. Виникає питання: за рахунок чого кращі підприємства досягли свого успіху, і що повинні робити інші підприємства, щоб стати на одному рівні з лідерами? Вони приділяли значну увагу встановленню партнерських стосунків зі споживачами та постачальниками, залученню їх до процесів постійного удосконалення. На цих підприємствах співробітники розглядаються як рівноправні члени команди, вони постійно навчаються та підвищують свою кваліфікацію, їхню думку вивчають та залучають до прийняття важливих рішень. Їхня діяльність спрямована на максимальне задоволення потреб усіх зацікавлених сторін: споживачів, постачальників, персоналу, власників, суспільства в цілому.
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)