Понедельник, 29.04.2024, 16:07
Студенческие работы на ЗАКАЗ
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Другое [8]
Менеджмент та управление персоналом [25]
Маркетинг и реклама [15]
Экономическая теория [3]
Антикризовисное управление и риски [3]
Экономика предприятия и предпринимательство [4]
Внешнеэкономическая деятельность [6]
Финансы предприятия [5]
Философия и религия [8]
Налоги [2]
Страхование и медицина [5]
Информационные системы и системы технологий [4]
Управление качеством [3]
Психология и педагогика [9]
Право [14]
Политология [2]
Международная экономика [2]
Культурология [4]
История и биология [3]
Экономика (разное) [20]
Туризм [9]
Логика, этика и эстетика [4]
Банковское дело [4]
Управление предприятием [14]
Бухгалтерский учет и аудит [5]
Горное дело и геология [1]
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 15
Главная » Файлы » Управление предприятием

Конкурентоспроможність продукції та обґрунтування напрямків підвищення її рівня
[ ] 14.07.2009, 07:59
ВСТУП 3
1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та значення конкурентоспроможності 5
1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції 16
1.3. Напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності продукції 40
2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ 45
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ «РосУкрЕнерго» 47
2.2. Огляд ринку нафтопродуктів 56
2.3. Аналіз конкурентоспроможності товару ТОВ «РосУкрЕнерго» 67
3. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА 78
3.1. Розробка напрямків підвищення конкурентоспроможності товару 78
3.2. Обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності 91
ВИСНОВКИ 107
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 109
ДОДАТКИ 113

Диплом 2008 года, 105 стр, 479 грн = 1899 руб = 68$

ВИСНОВКИ
...Взагалі оцінка положення конкурентів дає можливість вирішити ряд взаємозалежних завдань: визначити особливості розвитку конкурентної ситуації; установити міру домінування фірми на ринку; виділити найближчих конкурентів і встановити відносну позицію фірми серед учасників ринку. Класифікація конкурентів дає можливість систематизувати виявлені конкурентні переваги й простежити, як вони впливають на зміну конкурентної позиції фірми. За кожною класифікаційною групою фірм на основі результатів порівняльного аналізу закріплюються причини й умови виникнення конкурентних переваг у розрізі товарної пропозиції, ціноутворення, організації мереж реалізації продукції й використання засобів стимулювання продаж, а також їхні економічні результати...

ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ
При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)
Категория: Управление предприятием | Добавил: diplom-help
Просмотров: 627 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024
Используются технологии uCoz