Вступ…………………………………………………………………3 1. Ділове середовище організації …………………………4 2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві …. 8 3. Розробити пропозиції зі створення системи стимулювання інноваційної активності робітників і спеціалістів підприємства на конкретному прикладі....................................................14 Висновки……………………………………………………………… 19 Список використаної літератури……………………… 20
Вступ Будь-яка організація знаходиться і функціонує в середовищі. Кожна дія усіх без винятку організацій можливо тільки в тому випадку, якщо середовище допускає його здійснення. Зовнішнє середовище є джерелом, що харчує організацію ресурсами, необхідними для підтримки її внутрішнього потенціалу на належному рівні. Організація знаходиться в стані постійного обміну з зовнішнім...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)