Понедельник, 29.04.2024, 16:18
Студенческие работы на ЗАКАЗ
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Другое [8]
Менеджмент та управление персоналом [25]
Маркетинг и реклама [15]
Экономическая теория [3]
Антикризовисное управление и риски [3]
Экономика предприятия и предпринимательство [4]
Внешнеэкономическая деятельность [6]
Финансы предприятия [5]
Философия и религия [8]
Налоги [2]
Страхование и медицина [5]
Информационные системы и системы технологий [4]
Управление качеством [3]
Психология и педагогика [9]
Право [14]
Политология [2]
Международная экономика [2]
Культурология [4]
История и биология [3]
Экономика (разное) [20]
Туризм [9]
Логика, этика и эстетика [4]
Банковское дело [4]
Управление предприятием [14]
Бухгалтерский учет и аудит [5]
Горное дело и геология [1]
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 15
Главная » Файлы » Управление предприятием

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства "Саквояж"
[ ] 17.07.2009, 04:39
ВСТУП 3
Розділ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ КОКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Характеристика та особливості процесу формування та управління стратегії конкурентоспроможності в діяльності туристичного підприємства 5
1.2. Стратегічний баланс та SWOT – аналіз в діяльності туристичного підприємства 19
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 29
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 35
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Саквояж» 35
2.2. Аналіз та оцінка конкурентоспроможності туристичного підприємства 44
2.3. Дослідження процесу розробки та реалізації стратегії конкурентоспроможності в діяльності «Саквояж» 70
Розділ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «САКВОЯЖ» 80
3.1. Проблеми стратегічного управління конкурентоспроможністю в діяльності в діяльності туристичного підприємства 80
3.2. Напрямки вдосконалення процесу управління конкурентоспроможностю туристичного підприємства «Саквояж» 89
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 102

Диплом 2009 года, 95 стр, 499 грн = 1999 руб = 71$

ВСТУП
З розвитком ринкових реформ в Україні, посиленням конкуренції між суб’єктами господарювання виникає проблема забезпечення їх конкурентоспроможності, що є головною передумовою підтримання стійких позицій підприємств на внутрішньому та міжнародному ринках. Успіх підприємства в умовах конкурентної боротьби обумовлюється здійсненням постійного моніторингу позицій на ринку, дослідженням сильних та слабких сторін власної господарської діяльності і конкурентів, здатністю пристосовуватись до змін ринкових ситуацій.
Ці проблеми актуальні і для підприємств туристичної сфери, які, не зважаючи на наявність потенційних можливостей розвитку, привносять недостатні доходи до бюджету країни через невисоку конкурентоспроможність. Актуальність проблеми підсилюється в умовах інтеграції України у світовий економічний простір, виходу на міжнародний ринок і розширення, таким чином, кола потенційних конкурентів....

ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ
При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)
Категория: Управление предприятием | Добавил: diplom-help
Просмотров: 777 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024
Используются технологии uCoz