Вступ 3 1.Аналіз діяльності ТОВ «Компанія «Юнівест М» 4 2.Історія створення та функціонування підприємства, аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Юнівест М» 8 Висновки та пропозиції 12 Список використаних джерел 13
Вступ Маркетинг є однієї з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. Темою даної роботи є управляння системою маркетингової діяльності на підприємстві. Актуальність теми, обраної автором цієї роботи, для українських підприємств важко переоцінити...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)