Проектна робота по маркетингу у галузі авіаперевезення
[
]
14.07.2009, 18:25
Вступ 3 1.Аналіз діяльності авіакомпанії «Аеросвіт» 5 2.Історія створення та функціонування підприємства, аналіз комплексу маркетингу ЗАТ «Аеросвіт» 9 Висновки та пропозиції 11 Список використаних джерел 14
Вступ Перехід нашої країни на нову систему господарювання, звичайно ж, торкнувся і підприємства. Раніше керівники радянських підприємств навіть не задумувалися про конкуренцію, про підвищення ефективності, про збільшення прибутку, тому що підприємства не були власністю начальника чи директора. Нині ж політика підприємства цілком змінилася і керівник змушений включати в апарат керування службу маркетингу. Фахівці в області маркетингу на підприємстві називаються маркетологами. Задачами маркетологів є дослідження ринку, товарів...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)