Вступ…………………………………………………………………... 3 1. Сутність книжкової торгівлі та принципи формування її діяльності…5 2. Історія розвитку торгівлі книгами: вітчизняний та зарубіжний досвід…8 3. Детальний огляд організації основних видів книжкової торгівлі 11 3.1. Поняття стаціонарних та пересувних книгарень…………… 11 3.2. Характеристика поштово-посилкової торгівлі та поняття книжкового клубу……………………………………………………16 3.3. Інтерактивний продаж книговидань……………… 16 4. Проблеми та перспективи сучасного книжкового ринку в Україні…19 Висновок……………………………………………………………… 23 Список використаних джерел………………………….. 25
Контрольная 2008 года, 25 стр., 50 грн = 7$
Вступ
Торгівлю можна назвати барометром економічного розвитку держав. Вона забезпечує надходження до бюджету значної частини коштів, сприяє зміцненню фінансової системи, є необхідною умовою розвитку виробництва. До підприємств книжкової торгівлі відносяться книгарні, оптові і дрібнооптові підприємства, бібліотечні колектори, інші структури, зайняті реалізацією книжкової продукції. Через книжкову торгівлю неперіодичні видання потрапляють від виробника до споживача. Для ефективної організації товарообігу створено відповідну матеріально-технічну базу та апарат управління. Книжкова торгівля така ж специфічна, як і об'єкт її діяльності — книжка.