Воскресенье, 05.05.2024, 15:40
Студенческие работы на ЗАКАЗ
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Другое [8]
Менеджмент та управление персоналом [25]
Маркетинг и реклама [15]
Экономическая теория [3]
Антикризовисное управление и риски [3]
Экономика предприятия и предпринимательство [4]
Внешнеэкономическая деятельность [6]
Финансы предприятия [5]
Философия и религия [8]
Налоги [2]
Страхование и медицина [5]
Информационные системы и системы технологий [4]
Управление качеством [3]
Психология и педагогика [9]
Право [14]
Политология [2]
Международная экономика [2]
Культурология [4]
История и биология [3]
Экономика (разное) [20]
Туризм [9]
Логика, этика и эстетика [4]
Банковское дело [4]
Управление предприятием [14]
Бухгалтерский учет и аудит [5]
Горное дело и геология [1]
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 15
Главная » Файлы » Маркетинг и реклама

Книжкова торгівля
[ ] 16.02.2009, 11:00
Вступ…………………………………………………………………... 3
1. Сутність книжкової торгівлі та принципи формування її діяльності…5
2. Історія розвитку торгівлі книгами: вітчизняний та зарубіжний досвід…8
3. Детальний огляд організації основних видів книжкової торгівлі 11
3.1. Поняття стаціонарних та пересувних книгарень…………… 11
3.2. Характеристика поштово-посилкової торгівлі та поняття книжкового клубу……………………………………………………16
3.3. Інтерактивний продаж книговидань……………… 16
4. Проблеми та перспективи сучасного книжкового ринку в Україні…19
Висновок……………………………………………………………… 23
Список використаних джерел………………………….. 25

Контрольная 2008 года, 25 стр., 50 грн = 7$

Вступ

Торгівлю можна назвати барометром економічного розвитку держав. Вона забезпечує надходження до бюджету значної частини коштів, сприяє зміцненню фінансової системи, є необхідною умовою розвитку виробництва.
До підприємств книжкової торгівлі відносяться книгарні, оптові і дрібнооптові підприємства, бібліотечні колектори, інші структури, зайняті реалізацією книжкової продукції.
Через книжкову торгівлю неперіодичні видання потрапляють від виробника до споживача.
Для ефективної організації товарообігу створено відповідну матеріально-технічну базу та апарат управління. Книжкова торгівля така ж специфічна, як і об'єкт її діяльності — книжка.
Категория: Маркетинг и реклама | Добавил: diplom-help
Просмотров: 779 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 4.0/2 |
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024
Используются технологии uCoz