Вступ………………………………………………………………………………….3 Розділ I. Теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства 5 1.1. Сутність й концепції маркетингової діяльності 5 1.2. Особливості маркетингової діяльності підприємства та її складові 9 1.3. Принципи маркетингової діяльності 16 Розділ 2. Процес управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 20 2.1. Розробка комплексу маркетингу 20 2.2. Планування маркетингової діяльності на підприємстві. 25 2.3. Організація маркетингу на підприємстві…………………………………34 Висновок……………………………………………………………………….…...41 Список використаних джерел……………………………………………………..43
Вступ В умовах науково-технічного прогресу відбуваються істотні зміни в науці і техніці. Тому для "виживання" підприємства дедалі важливішим стає швидкість його адаптації до цих змін, переходу на виробництво і споживання найбільш ефективної і новітньої продукції. Питання вивчення ринку, таким чином, набувають для кожного підприємства особливого значення, їхня мета - виявити "ніші" на ринку, де, по-перше, позиції конкурента недостатньо міцні чи, по-друге, потреби споживача в якомусь товарі не задовольняються конкурентами. Актуальність розгляду маркетингової діяльності підприємства можна охарактеризувати...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)