Вступ 3 1. Закон України «Про телебачення і радіомовлення», зміни та доповнення до нього 4 2.Рекламування товару та процес його планування 7 3.Паблік Рилейшенз (PR) і споріднена з ним діяльність. 11 Висновок 14 Список використаної літератури 15
Вступ Сучасний етап розвитку нашої країни відрізняється динамізмом і змінами у всіх сферах громадського життя. Процес радикалізації, відновлення торкнув усі політичні, економічні і соціальні інститути. З прийняттям закону про телебачення відбулася кардинальна перебудова державних екранних і ефірних структур. Уперше, на зразок досвіду закордонних країн, передбачено створення найвищого позавідомчого органу в системі телебачення і радіомовлення...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)