Пятница, 03.05.2024, 06:08
Студенческие работы на ЗАКАЗ
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Другое [8]
Менеджмент та управление персоналом [25]
Маркетинг и реклама [15]
Экономическая теория [3]
Антикризовисное управление и риски [3]
Экономика предприятия и предпринимательство [4]
Внешнеэкономическая деятельность [6]
Финансы предприятия [5]
Философия и религия [8]
Налоги [2]
Страхование и медицина [5]
Информационные системы и системы технологий [4]
Управление качеством [3]
Психология и педагогика [9]
Право [14]
Политология [2]
Международная экономика [2]
Культурология [4]
История и биология [3]
Экономика (разное) [20]
Туризм [9]
Логика, этика и эстетика [4]
Банковское дело [4]
Управление предприятием [14]
Бухгалтерский учет и аудит [5]
Горное дело и геология [1]
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 15
Главная » Файлы » Внешнеэкономическая деятельность

Організація товароруху на закордоних ринках
[ ] 12.07.2009, 10:01
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВАРОРУХУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1. Сутність і основні особливості товароруху в організації 7
1.2. Методи та порядок організації системи товароруху на підприємстві 12
1.3. Канали товароруху та їх особливості на міжнародному рівні 19
1.4. Планування й організація каналів товароруху 28
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВАРОРУХУ ПП «ФЕНІКС» 33
2.1. Організаційно-правова характеристика підприємства 33
2.2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ПП «Фенікс» 38
2.3. Спеціалізація підприємства і аналіз конкурентоздатної для просування на зовнішні ринки продукції 43
2.4. Удосконалення шляхів товароруху на закордонному ринку 56
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 69
ДОДАТКИ 73

Диплом 2009 года, 73 стр, 450 грн = 2000 руб = 65$

ВСТУП
На сучасному етапі потреба підприємств у виході на міжнародний ринок дуже велика. Співробітництво з країнами ближнього і далекого зарубіжжя є наслідком ефективної роботи відділу по зовнішньоекономічних зв'язках підприємства. Головна мета, що ставитися перед підприємством - сприяти збільшенню прибутків. Вивчення ринків збуту, визначення номенклатури виробів, що випускаються, установлення цін та інші питання маркетингових досліджень мають своєю метою застосування оптимальних (з погляду одержання максимального прибутку) умов реалізації товарної продукції.
Організація товароруху і збуту продукції базується на маркетингових дослідженнях, що є основою всіх маркетингових дій. Такими дослідженнями...

ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ
При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)
Категория: Внешнеэкономическая деятельность | Добавил: diplom-help
Просмотров: 717 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024
Используются технологии uCoz