ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВАРОРУХУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 1.1. Сутність і основні особливості товароруху в організації 7 1.2. Методи та порядок організації системи товароруху на підприємстві 12 1.3. Канали товароруху та їх особливості на міжнародному рівні 19 1.4. Планування й організація каналів товароруху 28 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВАРОРУХУ ПП «ФЕНІКС» 33 2.1. Організаційно-правова характеристика підприємства 33 2.2. Аналіз виробничо-господарської діяльності ПП «Фенікс» 38 2.3. Спеціалізація підприємства і аналіз конкурентоздатної для просування на зовнішні ринки продукції 43 2.4. Удосконалення шляхів товароруху на закордонному ринку 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 69 ДОДАТКИ 73
ВСТУП На сучасному етапі потреба підприємств у виході на міжнародний ринок дуже велика. Співробітництво з країнами ближнього і далекого зарубіжжя є наслідком ефективної роботи відділу по зовнішньоекономічних зв'язках підприємства. Головна мета, що ставитися перед підприємством - сприяти збільшенню прибутків. Вивчення ринків збуту, визначення номенклатури виробів, що випускаються, установлення цін та інші питання маркетингових досліджень мають своєю метою застосування оптимальних (з погляду одержання максимального прибутку) умов реалізації товарної продукції. Організація товароруху і збуту продукції базується на маркетингових дослідженнях, що є основою всіх маркетингових дій. Такими дослідженнями...
ВСЕ РАБОТЫ САЙТА проверены системой АНТИПЛАГИАТ При контакте с администратором возможна скидка (условия индивидуальны для каждой работы)