Четверг, 02.05.2024, 19:11
Студенческие работы на ЗАКАЗ
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Другое [8]
Менеджмент та управление персоналом [25]
Маркетинг и реклама [15]
Экономическая теория [3]
Антикризовисное управление и риски [3]
Экономика предприятия и предпринимательство [4]
Внешнеэкономическая деятельность [6]
Финансы предприятия [5]
Философия и религия [8]
Налоги [2]
Страхование и медицина [5]
Информационные системы и системы технологий [4]
Управление качеством [3]
Психология и педагогика [9]
Право [14]
Политология [2]
Международная экономика [2]
Культурология [4]
История и биология [3]
Экономика (разное) [20]
Туризм [9]
Логика, этика и эстетика [4]
Банковское дело [4]
Управление предприятием [14]
Бухгалтерский учет и аудит [5]
Горное дело и геология [1]
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 15
Главная » Файлы » Внешнеэкономическая деятельность

Організація просування товару на зовнішньому ринку
[ ] 18.11.2008, 00:44

ВСТУП 1
І. Просування товару, як об‘єктивна необхідність. 3
1.1. Функції просування товару на зовнішній ринок. 3
Ступінь ієрархії 9
1.2. Форми та методи просування товару на зовнішній ринок. 12
1.4. Планування просування товару на зовнішній ринок. 22
ІІ Характеристика підприємства як суб‘єкта зовнішньоекономічної діяльності. 35
2.1 Аналіз господарської діяльності підприємства. 35
2.2 Характеристика системи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємства. 59
2.3. Діагностування зовнішньоекономічної діяльності підприємства відповідно до досліджуваної проблеми. 67
ІІІ. Розробка пропозицій щодо просування товару на зовнішній ринок 71
3.1. Выбор форм и методов продвижения товара на внешний рынок для ЧП «Феликс». 71
3.2. Вибір і організація каналів просування товару на зовнішній ринок для ПП «Фелікс». 78
IV. Еколого-економічна ефективність природоохоронних заходів. 92
V. Охорона праці 97

ВСТУП

В даний час потреба підприємств у виході на міжнародний ринок дуже велика. Співробітництво з країнами ближнього і далекого зарубіжжя є наслідком ефективної роботи відділу по зовнішньоекономічних зв'язках підприємства. Головна мета, що ставитися перед підприємством - сприяти збільшенню прибутків. Вивчення ринків збуту, визначення номенклатури виробів, що випускаються, установлення цін та інші питання маркетингових досліджень мають своєю метою перебування оптимальних (з погляду одержання максимального прибутку) умов реалізації товарної продукції.
Дослідження основних форм і методів збуту спрямовано на виявлення перспективних засобів просування товарів від виробника до кінцевого споживача й організацію їхнього роздрібного продажу на основі всебічного аналізу й оцінки ефективності використовуваних чи намічуваних до використання каналів і способів розподілу і збуту, включаючи ті з них, якими користаються конкуренти.
Дипломна робота призначена для того, щоб сприяти закріпленню на практиці придбаних знань. Завдання містить у собі заходи щодо просування на зовнішній ринок нового товару.

Диплом 2007 года, 100 стр., 280 грн = 40$

Категория: Внешнеэкономическая деятельность | Добавил: diplom-help
Просмотров: 1115 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 3.3/3 |
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024
Используются технологии uCoz