ВСТУП 1 І. Просування товару, як об‘єктивна необхідність. 3 1.1. Функції просування товару на зовнішній ринок. 3 Ступінь ієрархії 9 1.2. Форми та методи просування товару на зовнішній ринок. 12 1.4. Планування просування товару на зовнішній ринок. 22 ІІ Характеристика підприємства як суб‘єкта зовнішньоекономічної діяльності. 35 2.1 Аналіз господарської діяльності підприємства. 35 2.2 Характеристика системи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємства. 59 2.3. Діагностування зовнішньоекономічної діяльності підприємства відповідно до досліджуваної проблеми. 67 ІІІ. Розробка пропозицій щодо просування товару на зовнішній ринок 71 3.1. Выбор форм и методов продвижения товара на внешний рынок для ЧП «Феликс». 71 3.2. Вибір і організація каналів просування товару на зовнішній ринок для ПП «Фелікс». 78 IV. Еколого-економічна ефективність природоохоронних заходів. 92 V. Охорона праці 97 ВСТУП
В даний час потреба підприємств у виході на міжнародний ринок дуже велика. Співробітництво з країнами ближнього і далекого зарубіжжя є наслідком ефективної роботи відділу по зовнішньоекономічних зв'язках підприємства. Головна мета, що ставитися перед підприємством - сприяти збільшенню прибутків. Вивчення ринків збуту, визначення номенклатури виробів, що випускаються, установлення цін та інші питання маркетингових досліджень мають своєю метою перебування оптимальних (з погляду одержання максимального прибутку) умов реалізації товарної продукції. Дослідження основних форм і методів збуту спрямовано на виявлення перспективних засобів просування товарів від виробника до кінцевого споживача й організацію їхнього роздрібного продажу на основі всебічного аналізу й оцінки ефективності використовуваних чи намічуваних до використання каналів і способів розподілу і збуту, включаючи ті з них, якими користаються конкуренти. Дипломна робота призначена для того, щоб сприяти закріпленню на практиці придбаних знань. Завдання містить у собі заходи щодо просування на зовнішній ринок нового товару.
Диплом 2007 года, 100 стр., 280 грн = 40$
|